dimarts, 26 de novembre del 2013

Recull d'experiències

Bona tarda, avui començo aquesta aventura de compartir amb una pantalla les meves experiències. Estic endinsada en un projecte molt interessant i que te a veure amb l'experiència.
Fa uns mesos, desprès d'un any donant pals de cec, buscant un projecte on sentir-me realitzada, tenint moments de defalliment i de preocupació i en molts moments creient que havia pres una decisió precipitada i massa audaç al deixar la feina.........
Vaig entrar al portàtil, com altres moments. Buscant per la xarxa, vaig trobar un enllaç que parlava de la Universitat de l'experiència. Una veu que sortia de la pantalla em deia. " Això, això es el que busques ". Allà hi havia un projecte engrescador i moltes possibilitats de complir les meves expectatives.
Les propostes eren molt interessants, les ofertes variades. Ah!!! I no demanaven cap titulació ni estudis. Era de debò? Era possible que existís allò que molts cops havia somiat ?. Vaig continuar la recerca i de seguida es van presentar davant meu enllaços, dades i les dates de pre matriculació.  El quadre d'ofertes de cursos era força ampli, mirant unes i altres, totes eren molt interessants. Un altre cop la veu em tornava a parlar, em deia." Psicologia pel canvi". Vaig entrar al temari i em vaig endinsar en les diferents opcions que ens proposava. No ho vaig pensar ni un moment. Em vaig pre-matricular, va ser com amor a primera vista, ni ho vaig dubtar un moment.
Mes tard ho vaig compartir amb els meus, tots estaven una mica estranyats. " La Universitat? Com es? I ja em veus a mi explicant aquell luxe que s'havia presentat, sense pensar-ho, aquell mati, i que m'estava portant tantes sensacions diferents i que desitjava que fossin un verdader projecta d'experiències renovadores. Aquest va ser el començament de una realitat. Es va materialitzar el 25 de Setembre del 2013. Roser

4 comentaris:

  1. T'estas endinsant en un mon nou i el millor que pots fer es que t'ho prenguis amb il·lusió.
    Endavant germaneta!!!!

    ResponElimina
  2. M'agrada llegir-te en aquest bloc. Si no tens cap inconvenient fare difusió. Esperem els seguents capituls.

    ResponElimina
  3. Molt bona pensada, aquest bloc, seguirem les experiències que vulguis compartir.

    ResponElimina
  4. Estic molt contenta de llegir les vostrres aportacions, soc molt novata, espero ensortir-me. Gracies

    ResponElimina